عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان مطرح کرد؛

نقش موثر سککوک در بهبود فضای کسب و کار

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان با اشاره به نقش موثر سککوک در بهبود فضای کسب و کار از کمک ویژه این سامانه به تامین مالی بنگاه‌های تولیدی خبر داد.

نشست فعالان اقتصادی استان اصفهان با دست‌اندرکاران سککوک در راستای رونق تولید و تامین مالی زنجیره‌های تامین در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

این نشست با حضورعلی کرباسی‌زاده مشاور عالی و از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، محمد نور آزادی رئیس اداره امور شعب بانک ملّی استان اصفهان، فردوس باقری مدیرعامل سککوک و فعالان اقتصادی، تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان استان اصفهان برگزار و قابلیت‌های سامانه سککوک به بخش خصوصی معرفی شد.

علی کرباسی‌زاده عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان به نقش سککوک در راستای بهبود فضای کسب و کار اشاره و از توجه ویژه مدیران بانک ملی به تامین مالی بنگاه‌های تولیدی تشکر کرد.

کرباسی‌زاده در رابطه با ظرفیت‌های خرید و فروش اعتباری در سککوک و نیاز به معرفی زنجیره‌های تامین توسط حاضرین جهت فعالیت در سککوک مطالبی را عنوان کرد. 

کاهش هزینه‌های تولید با استفاده از سککوک

در ادامه نشست رئیس اداره امور و شعب بانک ملّی استان اصفهان اظهار داشت: طبق برآوردهای حاصله، با کمک سککوک در حوزه تسهیلات و تعهدات ارائه شده در زنجیره‌های تامین، هزینه‌های مالی تولید در صنایع مختلف کاهش می‌یابد.

محمد نور آزادی با بیان اینکه سککوک به اختصاص صحیح و شفاف منابع مالی بانک کمک می‌کند، یادآور شد: در روش پیشنهادی سککوک نسبت به روش اعتبار اسنادی می‌تواند مزیت‌های مختلف از جمله مزیت مالی داشته باشد و دنیا هم به تدریج به این سمت حرکت می‌کند.

آشنایی تجار اصفهانی با سامانه سککوک

سپس فردوس باقری مدیرعامل سککوک قابلیت‌ها و مزایای سامانه سککوک را برای تجار و بازرگانان تشریح کرد.

در ادامه جلسه در خصوص سوالات و ابهامات مطرحه توسط حاضرین در رابطه با فرآیندهای اجرایی عضویت و کاربری سککوک، ظرفیت‌های حوزه صادرات و واردات، مزایا و تفاوت‌های آن با LC داخلی، نرخ کارمزدها، جایگاه حوزه B2C در سککوک و برخی موضوعات دیگر بحث و تبادل نظر شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو