ثبت 70 شرکت از طریق سامانه الکترونیکی در منطقه آزاد قشم

رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 70 شرکت در قشم از طریق سامانه الکترونیکی از اواخر شهریور امسال تاکنون به ثبت رسیده است.

به گزارش فرینا، رؤیا زاهدنیا با بیان این مطلب، افزود: در این مدت از این تعداد شرکت 53 مورد به‌صورت قطعی ثبت شده‌اند و 17 مورد هم در حال بررسی قرار دارند.

زاهدنیا اضافه کرد: همچنین از ابتدای تیرماه امسال 535 درخواست ثبت شرکت توسط متقاضیان در این سامانه تعیین نام شده‌اند.

رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها و مؤسسات تجاری ـ غیرتجاری مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، ثبت کلیه تقاضاهای اشخاص تحت عنوان شرکت، شعبه و موسسه از تاریخ 9 تیرماه امسال از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

زاهدنیا با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها تصریح کرد: اشخاص متقاضی می‌توانند از طریق این سامانه تمام مراحل تعیین نام، ارسال الکترونیکی تمام مستندات و پرداخت هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت در مناطق آزاد را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

وی با اعلام اینکه برخی اقدامات انجام شده از سوی بعضی افراد و شرکت‌ها تا پیش از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، موجب ایجاد شائبه‌هایی در مناطق آزاد شده بود، افزود: با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، این مشکل هم حل شده است.

رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ثبت شرکت‌های مناطق آزاد کشور با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راه‌اندازی شده و آخرین اصلاحات هم در آن اعمال شده و اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق این سامانه می‌توانند فرآیند ثبت شرکت را انجام دهند.

شایان ذکر است؛ اشخاص متقاضی ثبت شرکت در مناطق آزاد می‌توانند از طریق آدرس پایگاه الکترونیکی https://cr.freezones.ir نسبت به ثبت تعیین نام، ارسال الکترونیکی کلیه مستندات اقدام کنند. لازم به ذکر است که راهنمای ثبت شرکت و اطلاعات کامل درخصوص مستنداتی که جهت ثبت نهایی شرکت مورد نیاز هستند در پایگاه الکترونیکی ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم موجود است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو