جوان گرایی سیاست شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد است

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سیاست کلی در این تعاونی، استفاده و به کارگیری نیروهای جوان و با استعداد است.

به گزارش فرینا؛ علی خانی در جشن خانوادگی پرسنل تعاونی کارکنان و سازمان منطقه آزاد اروند سیاست کلی در این تعاونی را استفاده و به کارگیری نیروهای جوان و با استعداد عنوان کرد و افزود: میانگین سنی نیروهای تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند، ۳۵ سال است.

خانی، راز موفقیت‌های پی در پی تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند را استفاده از توان نیروهای بومی جوان، با انگیزه و فعال دانست و خاطرنشان کرد: بی شک راز موفقیت‌های پی در پی تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند و کسب عنوان تعاونی برتر ملی جز با تاکید بر اعتماد، سپردن مسئولیت و استفاده از توان نیروهای بومی جوان، خلاق و پویا در بخش‌های متخلف تعاونی نبوده است.

وی اولویت خود را تلاش جهت ارتقا امنیت شغلی و رفاه کارکنان تعاونی دانست و اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تمام تلاش مجموعه تعاونی بر این است که کمترین آسیب متوجه کارکنان این تعانی در سطوح مختلف شود و همواره خط قرمز ما امنیت شغلی کارکنان مجموعه مان بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.