منطقه ویژه خلیج فارس روزانه ظرفیت تخلیه ۴۰۰ واگن مواد معدنی دارد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از ایجاد ظرفیت تخلیه ۴۰۰ واگن مواد معدنی در این منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

به گزارش فرینا، حسن خلج طهرانی در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت های مستقر در این منطقه افزود: طی هشت ماهه نخست سال ۹۷ مجموع تخلیه و بارگیری صورت گرفته چهار و نیم میلیون تن بود که این مقدار در مدت مشابه امسال به ۷.۸ میلیون تن افزایش یافته است.
خلج طهرانی، عمده‌ حجم تخلیه و بارگیری را مرتبط با مواد معدنی خواند و گفت: در هشت ماهه امسال ۴.۵ میلیون تن مربوط به مواد معدنی و ۳.۳ میلیون تن متعلق به نفت کوره بوده است.
وی افزود: در هشت ماهه سال گذشته شاهد بیش از ۵۸ هزار تخلیه واگن بوده ایم که این عملیات در سال جاری به بیش از ۶۲ هزار تخلیه واگن رسیده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: ضروری است که توسعه پست برق شهید لشکری با ایجاد و راه اندازی ترانس سوم به ظرفیت ۳۱۵ مگاولت آمپر در دستور کار قرار گیرد.
خلج طهرانی در تشریح هدف از اجرای این طرح گفت: این اقدام با هدف بالا بردن قابلیت اطمینان پست برق شهید لشکری در زمینه تامین توان برق مورد نیاز صنایع صورت خواهد گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو