برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن کریم در قشم همزمان با سراسر کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن کریم، هم زمان با دیگر نقاط کشور در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اشاره به برگزاری این آزمون روز سوم بهمن ماه، بیان کرد: آزمون کتبی قرآن کریم، در 14 رشته در گروه‌های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در بخش‌های تفسیر و ترجمه و درک معانی سوره بقره، معارف اهل بیت (ع) شامل حفظ و ترجمه نهج البلاغه و حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه، و حفظ قرآن کریم در موسسه تخصصی قرآن و عترت نبی اکرم (ص) قشم برگزار می‌شود.

کمساری افزود: همچنین دو رشته سبک زندگی و سیره معصومین و روخوانی قرآن کریم دیگر بخش‌های این آزمون سراسری هستند که طبق برنامه ریزی صورت گرفته به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این آزمون با مشارکت چهار نهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، اداره اوقاف و امور خیریه، دانشگاه پیام نور و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور زیر نظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو بخش کتبی و الکترونیکی برپا می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم؛ ثبت نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون تا 25 آذرماه مهلت ثبت نام تمدید شده و زمان پیش بینی شده برای برگزاری آزمون پنجشنبه سوم بهمن ماه سال جاری است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو