تیم جودو منطقه آزاد قشم نایب قهرمان مسابقات منطقه‌ای جنوب کشور شد

تیم جودو منطقه آزاد قشم با کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره موفق به کسب رتبه نایب قهرمانی در مسابقات منطقه‌ای دانشجویان جنوب کشور شد.

به گزارش فرینا، سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات منطقه‌ای جودو دانشجویان جنوب کشور روز جمعه ۱۵ آذرماه در بندرعباس با حضور ۹ تیم از برگزار گردید.

جلیل حق گویان ادامه داد: تیم جودو منطقه آزاد قشم با پنج شرکت کننده در اوزان ۵۵, ۶۶, ۷۳, ۱۰۰ و بعلاوه 100 کیلوگرم به ترتیب آقایان علی گرمسیری، ابراهیم قاسمی، آرش رهبری، مسلم ابراهیمی، مصطفی بهمنی و مربیگری استاد پارسی نژاد و سرپرستی دکتر عبدالرضا دشتی زاده و مربیگری استاد بوژانی در این دوره از مسابقات شرکت داشت.

حق گویان اضافه کرد: با تلاش کادر فنی، ورزشکاران تیم جودو منطقه آزاد قشم چهار وزن موفق به حضور در رقابت فینال شدند و در مجموع علی گرمسیری موفق به کسب مدال طلای مسابقات و آقایان قاسمی و ابراهیمی و بهمنی مدال‌های نقره را کسب کردند.

به گفته وی در پایان این مسابقات و در مجموع رقابت‌های تیمی، تیم جودوی منطقه آزاد قشم با یک طلا و سه نقره به مقام نایب قهرمانی مسابقات منطقه‌ای جودو دانشجویان جنوب کشور دست یافت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو