برگزاری رزمایش طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

رزمایش طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مدیران این مجموعه و مسئولان کشوری و لشکری نهادهای مستقر در شهر فرودگاهی، انجام شد.

به گزارش فرینا؛ علی رستمی با اشاره به برگزاری رزمایش طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در روز جاری گفت: کلیه تیم های برف روبی و تجهیزات مورد نیاز برای عملیات زمستانی در بخش های مختلف شهر فرودگاهی شامل ایرساید و لندساید مستقر شده و در آماده باش کامل برای برف روبی در زمان کاهش دما و افزایش بارش ها هستند.

رستمی افزود: طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال ٩٨ با محوریت کاهش زمان برف روبی تدوین شده تا مسافرین و مراجعین در زمان بارش های جوی امکان تردد روان به این مجموعه را داشته باشند و پروازها نیز به موقع انجام شوند.

وی با اشاره به وجود تجهیزات لازم برای عملیات برف روبی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: بخشی از تجهیزات لازم برای تسریع و تسهیل در این عملیات نیز از طریق عقد قرارداد با شرکت های خصوصی تامین شده و کمبودی در خصوص تجهیزات برای عملیات زمستانی نداریم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از توقف فعالیت فرودگاه و خدمت رسانی ها در زمان بارش برف انجام گرفته و مایحتاج لازم برای مسافران در زمان بروز تاخیرهای احتمالی در پروازها نیز تهیه شده است.

رستمی گفت: هماهنگی های لازم با شرکت های خدمات هندلینگ نیز صورت گرفته و این شرکت ها برای عملیات زمستانی در آماده باش کامل هستند و مواد لازم برای انجام عملیات دی آیس (یخ زدایی) هواپیماها توسط این شرکت ها به مقدار لازم تهیه و دپو شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی همه ارگان های حاضر در این مجموعه همچون سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، پلیس مهاجرت و گذرنامه، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی، شرکت های هندلینگ، اورژانس و هلال احمر تلاش خواهیم کرد تا هیچگونه مشکلی در عملیات اعزام و پذیرش مسافران در فصل سرما رخ ندهد و پروازها با ایمنی کامل انجام شوند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.