پیام مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)به مناسبت روز جهانی هواپیمایی

  • يکشنبه 17 آذر 1398 - 12:52
  • 0 دیدگاه
علی رستمی در پیامی به مناسبت روز جهانی هواپیمایی با اشاره به نقش مهم صنعت حمل و نقل هوایی در اقتصاد کشور و رونق گردشگری و صادرات اظهار داشت:صنعت حمل و نقل هوایی که به عنوان سریع ترین شیوه حمل و نقل برای تردد به اقصی نقاط جهان شناخته می شود نقشی مهم در اقتصاد کشورها ایفا می کند و می توان از آن برای صادرات تولیدات ملی و رونق گردشگری استفاده کرد.

به گزارش فرینا، مدیر عامل و ریاست هیات مدیره در پیام خود آورده است:
هفتاد و پنج سال پیش در چنین روزی معاهده بین المللی هواپیمایی کشوری به امضا رسید و مقدمه تاسیس سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری "ایکائو" شد تا بستر مناسب برای رشد و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی ایجاد شود.

صنعت حمل و نقل هوایی که به عنوان سریع ترین شیوه حمل و نقلی برای تردد به اقصی نقاط جهان شناخته می شود، نقشی مهم در اقتصاد کشورها ایفا می کند و می توان از آن برای صادرات تولیدات ملی و رونق گردشگری استفاده کرد.

این صنعت زنجیره ای پیچیده از وظایف و فعالیت ها است که هرکدام از آن ها یک الزام برای انجام ایمن پروازها به شمار می روند و انجام ایمن پروازها ثمره تلاش های یکایک اعضای خانواده بزرگ صنعت هوانوردی است.

اعمال تحریم های ظالمانه بر صنعت هوانوردی کشورمان در چهار دهه گذشته، وظایف کارکنان این صنعت را دوچندان کرده اما با همت مثال زدنی، تلاش های خالصانه و تکیه بر توان داخلی، صنعت هوانوردی ایران اسلامی با رعایت تمام استانداردهای بین المللی و داخلی در حال فعالیت است و بازرسی های مکرر نهادهای نظارتی خارجی و داخلی بر این مطلب صحه می گذارند.

در روز جهانی هواپیمایی کشوری لازم می دانم از تلاش ها و فعالیت های همکاران سخت کوشم در تمامی بخش های این صنعت گسترده و استراتژیک که برای نگاه داشتن پرچم ایران اسلامی در اوج آسمان در حال خدمت هستند، قدردانی نمایم.

علی رستمی
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.