نریمان؛

پیش بینی افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات از منطقه آزاد ارس | 7

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال بتوانیم میزان صادرات از این منطقه را به میزان ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهیم. 

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار مهر، محسن نریمان ظهر یکشنبه در آیین افتتاح پروژه های منطقه آزاد ارس افزود: امروز گوشه ای از طرح های قابل افتتاح منطقه آزاد ارس را انتخاب کرده ایم در حالی که بالای ۲۰ طرح آماده افتتاح بود که بالاجبار افتتاح آن را به روز های بعد موکول کرده ایم.
نریمان، ارس را رکورددار در ساخت گلخانه دانست و گفت: برای تکمیل سایر واحدهای تولیدی و صنعتی نیز از مسئولین استان تقاضای کمک به خصوص در زمینه فراهم کردن وام داریم.
وی از افزایش صادرات منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: این منطقه توانسته در طول هفت ماهه ابتدایی سال جاری میزان صادرات خود را ۱۳ درصد نسبت به کل سال گذشته افزایش دهد که پیش بینی می کنیم تا پایان سال به مرز افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات نسبت به سال قبل برسیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: تصمیم داریم ۳۶۵ هکتار به  مجموعه گلخانه ای منطقه بیفزاییم که با این وضع می توانیم به سه برابر تولیدات گلخانه ای فعلی برسیم.
گفتنی است؛ امروز با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، چندین پروژه در حوزه های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی با میزان سرمایه گذاری ۱۴۱۴ میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای ۲۲۱ نفر در منطقه آزاد ارس افتتاح شد. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو