حمایت سازمان منطقه آزاد قشم برای جذب سرمایه گذار در صنعت شیلات

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از ایجاد شهرک جدید شیلات در این جزیره با هدف تکمیل چرخه توزیع بین المللی و صادرات آبزیان خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد عبدالهی با اعلام اینکه قشم ظرفیت بسیار خوبی در زمینه محصولات شیلاتی دارد، اعلام کرد: سیاست این سازمان حمایت از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی آشنا به فناوری روز صنعت شیلات با هدف برند سازی محصولات شیلات قشم و تکمیل چرخه این صنعت ازپرورش، تولید، بازاریابی، بسته بندی و صادرات آن می‌باشد.

عبداللهی ادامه داد: فعالیت متمرکز واحدهای تولیدی و فرآوری در شهرک شیلاتی جدید قشم موجب افزایش ارزش افزوده این صنعت می‌شود.

وی یادآور شد: ایجاد شهرک شیلاتی جدید از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف فعالیت متمرکز در زمینه تولید محصولات ثانویه شیلاتی و حوزه‌های نگهداری، فرآوری، انجماد، بسته بندی، برندسازی، بازاریابی و صادرات در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه برای ایجاد دو شهرک شیلاتی در قشم برنامه ریزی شده است، اضافه کرد: زمینی به وسعت 10 هکتار از سوی این سازمان برای ایجاد شهرک شیلاتی آبزی پروری با مشارکت بنیاد مستضعفان اختصاص یافته که منتظر آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

به گفته عبداللهی، تمام مراحل فعالیت حوزه‌های تولید و نگهداری بچه ماهی، پرورش انواع ماهی‌ها و آبزیان و تولید غذای آبزیان در این شهرک شیلاتی انجام خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو