با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

حرکت جهادی در مسیر رفع بحران آبگرفتی

۱۴۰ نیروی خدماتی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم در کنار مدیریت امور درگهان با هدف ساماندهی فوری و تخلیه آب های سطحی و گل و لای ناشی از بارندگی روزهای اخیر در شهر درگهان، بسیج شدند.

به گزارش فرینا، مدیر امور درگهان با اشاره به معضلات پیش آمده در اثر بارندگی دو روز اخیر در سایت تجاری این شهر عنوان داشت: دلیل اصلی انباشت آب های سطحی، چاله های حفر شده برای لوله گذاری انشعاب گاز بوده است.

امیر سلکی افزود: آسفالت نشدن این چاله ها  و جمع شدن گل و لای همراه بارش باران در این حفره ها، شرایط تخلیه آب های جمع شده را سخت تر کرده است.

به گفته سلکی، با توجه به حضور گردشگران و تجاری بودن شهر درگهان، تیم مدیریت بحران این منطقه از زمان آغاز بارندگی در شب گذشته، به صورت بی وقفه  در حال تخلیه گل و لای و آب های جمع شده به منظور آسان سازی تردد شهروندان، تجار و گردشگران هستند.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ساختار سست کوه های اطراف این شهر ادامه داد: عدم وجود پوشش گیاهی و سستی بافت خاک این کوه ها، مشکلی عمده در هنگام بارندگی است که با توجه به بارش های سیلابی ناحیه جنوب کشور، بارش باران، جاری شدن گل و لای به سمت شهر درگهان را به همراه دارد.

سلکی با تاکید بر تلاش شبانه روزی  تیم مدیریت بحران درگهان برای سر و سامان دادن به وضعیت شهر، بیان داشت: از شب گذشته سه دستگاه خودرو باب کت، یک دستگاه لودر، سه دستگاه  کف کش به همراه  یک دستگاه ماشین کف شو و دو دستگاه خودروی شست و شو به همراه ۱۴۱ نیروی خدماتی مدیریت امور درگهان در دو شیفت مشغول باز کردن آبگرفتگی ها و تخلیه گل و لای جمع شده در سطح خیابان ها هستند.

گفتنی است، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به منظور بررسی وضعیت شهر درگهان پس از بارندگی های اخیر، از این شهر بازدید کرده و دستور تسریع در  روند باز کردن معابر و برطرف کردن آبگرفتگی ها را جهت تسهیل تردد شهروندان و گردشگران صادر نمود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو