نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مازندران برگزار شد

استاندار و رئیس کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مازندران در دهمین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بر ضرورت مشارکت جدی همه دستگاه ها در بخش آزادسازی سواحل استان تأکید کرد.

 به گزارش فرینا، احمد حسین زادگان در این نشست که در استانداری برگزار شد ضمن تأکید بر لزوم برگزاری منظم نشست های سه ماهه کمیته ساماندهی سواحل و لزوم نتیجه گیری از اینگونه جلسات، تأکید کرد: در بخش تامین ماشین آلات و ادوات اجرای احکام برای آزادسازی سواحل باید از امکانات همه ارگان های استان، همانند ورود امکانات در هنگام وقوع بحران ها، استفاده نمود.

حسین زادگان افزود: تهیه نقشه کاداستر اراضی نوار ساحلی استان توسط مشاور ذیصلاح ،با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان جنگلها و مراتع کشور در دست اقدام بوده که ان شاءا... طی دو ماه آتی نهایی خواهد شد. 
بر اساس این گزارش، محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، در آغاز این نشست گزارشی از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران به عنوان دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان، ارائه کرد.
در ادامه توفیقی مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی سخنانی به تشریح اقدامات انجام شده درخصوص اجرای قانون حدنگاری و بررسی اقدامات به عمل آمده از سوی مشاور در سازمان جنگل ها و اعلام تأیید بخش عمده گزارش ارائه شده توسط مشاور پرداخت.
گفتنی است؛ دهمین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مازندران به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران و با حضور مدیر کل سواحل وبنادر سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری سازمان جنگل ها، و سایر نمایندگان عضو کمیته مذکور با هدف بررسی اقدامات انجام شده از سوی اعضای کمیته روز یکشنبه ۳ آذرماه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو