بسیج درگهان برای مدیریت بحران

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از بسیج شبانه روزی نیروهای خدماتی این مدیریت در قالب 5 تیم ویژه به منظور مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارندگی خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی ضمن تقدیر از فعالیت های شبانه روزی نیروهای خدماتی مدیریت امور درگهان عنوان کرد: اقدامات سخت افزاری انجام شده برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از بارندگی شامل؛ رفع گرفتگی کانال ها، هدایت آب های سطحی، پاکسازی جوی ها و جمع آوری گل و لای و نخاله ها در سه روز گذشته به انجام رسیده است.

سلکی از شناسایی مناطق آبگیر سطح شهر درگهان خبر داد و گفت: پر کردن چاله ها و  استقرار ابزار و تجهیزات لازم برای جمع آوری و هدایت آب های سطحی نیز در روزهای گذشته پیش بینی شده و به اجرا درآمده است.

وی انجام تمهیدات لازم برای مقابله با بحران را یکی از مسوولیت های اصلی سازمان در برابر شهروندان دانست و افزود: از زمان آغاز نخستین رگبار شب گذشته، تیم های اجرایی این مدیریت تا صبح به صورت آماده باش و در حال تخلیه آب های جمع شده از سطح خیابان های شهر درگهان بوده اند.

به گفته مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، پایش شبانه روزی اطلاعات هواشناسی و رصد زمان بارندگی، یکی از اقدامات ویژه مدیریت امور درگهان در فصول پرباران جزیره است تا با آمادگی کامل شرایط بحران با کمترین آسیب سپری شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو