در نشست هم اندیشی مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده با مطرح شد؛

ارتقاء توانمندی‌های مهارتی بانوان با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای

نشست هم اندیشی مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده با مدیر حوزه علمیه(خواهران) ریحانه الرسول(س) با موضوع بررسی راه های ارتقا توانمندی های مهارتی بانوان با استفاده از ظرفیت های موجود در جزیره برگزار شد.

به گزارش فرینا، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده با اشاره به لزوم بهره برداری مناسب از ظرفیت های موجود در جزیره مانند، حوزه علمیه(خواهران) ریحانه الرسول(س) گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارتی برای بانوان با همکاری این مجموعه به ارتقا توانمندی بانوان جزیره کمک می کند.

فرشته سلجوقی، افزود: این همکاری ها می تواند در زمینه آموزش مهارت های تحکیم بنیان خانواده، تحکیم مبانی دینی، راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی حوزه خانواده و بانوان و برگزاری همایش های آیینی طراحی شود.

سلجوقی با اعلام آمادگی برای آغاز همکاری مشترک با حوزه های علمیه خواهران در سطح شهرستان بیان داشت: برگزاری کارگاه های حرفه آموزی، مهارت های فنی و حرفه ای، مهارت های زندگی، مهارت های زناشویی و ...  با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و به منظور حمایت از رونق تولید کالاهای ایرانی با هدف تحکیم بنیان خانواده، موقعیت مناسبی برای کمک به توسعه اقتصادی و درآمدی بانوان جزیره است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو