پیام تبریک مظفری به مناسبت تولد بیست سالگی ایسنا

  • شنبه 23 آذر 1398 - 15:41
  • کيش
  • 0 دیدگاه

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش طی پیامی ایسنا را رسانه ای  مستقل و نو آور خواند و سالگرد بیست سالگی این رسانه را تبریک گفت. 

غلامحسین مظفری طی پیامی سالگرد ۲۰ سالگی خبرگزاری دانشجویی ایران (ایسنا) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"ایسنا را از دوران دانشجویی‌ و خدمت در جهاد دانشگاهی می‌شناسم و به خوبی به یاد دارم که در اواخر دهه هفتاد تأسیس یک خبرگزاری غیر دولتی با ماهیت کاملاً دانشجویی چه خدمت ارزنده ای در ساحت اطلاع رسانی کشور به شمار می رفت . از همان دوران یکی از درگاه های دریافت اخبار ایسنا بود و همیشه در طول این سال‌ها صحت و بی‌طرفی را در آن جسته‌ام.”

حال این نهاد رسانه‌ای درختی تنومند وبیست ساله شده است و رفته رفته با تکیه بر سرعت ،صحت و صداقت ریشه در افکار عمومی یافته است. ایسنا را با دو صفت اساسی استقلال و نواوری می توان لمس کرد؛این اولین خبرگزاری غیردولتی،که نخستین رسانه دانشجویی نیز به شما می رود، و با تکیه بر همان روحیه دانشجویی و ارمان خواهی سعی در انعکاس و انتقال صحیح اخبار در جهت اصلاح و بهبود جامعه دارد.

حاصل کارفعالیت  رسانه‌ای با صداقت و امیدبخش با رویکردی علمی و اتکا به روحیه جوانی و آرمانگرایی و تحول خواهی در جهت اصلاح شرایط باعث تسری امید در سراسر میهن عزیز ما خواهد بود . ایسنا نه تنها یک رسانه بلکه مکتب پرورش استعدادهای اطلاع رسانی با سبک خاص و منحصر به فرد خود است . آغاز دهه سوم فعالیت ایسنا را به تمامی خبرنگاران، سردبیران و مدیران و همکاران سابق خود تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

غلامحسین مظفری

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو