آغاز فیلمبرداری یک پروژه سینمایی در دره ستاره‌های قشم

با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم یک پروژه سینمایی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی در جزیره قشم کلید خورد.

به گزارش فرینا، «نیلگون» فیلمی خانوادگی ـ اجتماعی است که در آن زندگی دختر و پسری جوان در مواجهه با مسائل مختلف اجتماعی و خانوادگی به نمایش گذاشته می‌شود.

در این پروژه سینمایی، محمدرضا فروتن، میترا حجار و سام درخشانی به ایفای نقش می‌پردازند و بابک کایدان نویسندگی این فیلم را برعهده داشته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در همین ارتباط گفت: فیلمنامه این پروژه به نحوی نگارش یافته که کلیه سایت‌های گردشگری جزیره قشم از جمله دره ستاره‌ها، دره تندیس‌ها، جزایر ناز، بندر تاریخی لافت و... برای مخاطبان این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

مرتضی شیخ زاده ادامه داد: ساخت و فیلمبرداری این فیلم با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته صورت می‌گیرد و در طول ساخت این‌ اثر در منطقه آزاد قشم یکی از کارشناسان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان با هدف حمایت و راهنمایی تیم اجرایی این پروژه سینمایی در ساخت این فیلم سینمایی مشارکت دارد.

شیخ زاده با اشاره به هدف گذاری صورت گرفته برای معرفی بهتر پتانسیل‌های فرهنگی و گردشگری منطقه تصریح کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم براساس منویات ابلاغ شده از سوی مدیرعامل این سازمان تلاش دارد تا در راستای معرفی بهتر و بیشتر ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی جزیره قشم شرایط را برای گروه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی مهیا کند.

به گفته وی؛ استفاده از ظرفیت فیلم‌های سینمایی می‌تواند به افزایش جذب گردشگر در این منطقه کمک کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: ساخت فیلم‌های سینمایی تاثیرگذار در منطقه آزاد قشم می‌تواند شیوه‌ای متفاوت با دیگر روش‌ها برای معرفی این جزیره زیبا به مخاطبان سینما و افراد علاقه مند به گردشگری در کشور باشد.

گفتنی است، حسین سهیلی زاده کارگردان فیلم سینمایی «نیلگون» این روزها سریال شبکه نمایش خانگی «مانکن» را در حال توزیع دارد که تهیه کننده آن نیز ایرج محمدی است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.