تسهیل فرایند ورود و خروج کامیون از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

رییس جمع آوری عواید وزارت ترانسپورت افغانستان و رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل ترانسپورتی ولایت هرات با مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون دیدار و گفت و کردند.

به گزارش فرینا، مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در این دیدار از همکاری های گمرک اسلام قلعه افغانستان در خصوص تسریع در روند ورود و خروج کامیون های افغانستانی به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ابراز خرسندی کرد و گفت: همه دستگاه ها در این زمینه باید تلاش کنند تا اقتصاد دو کشور توسعه پیدا کند. 

سید حسین آقائی افزود: ما این آمادگی را داریم تا روزانه در مجموع 500 دستگاه کامیون از منطقه ویژه اقتصادی ورود و خروج نماییم تا رضایت صاحبان کالا و تجار فراهم گردد.

در ادامه این دیدار رئیس جمع آوری عواید وزارت ترانسپورت افغانستان گفت: همکاری های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون قابل تحسین است و ما هم نیز تلاش خود را به کار خواهیم بست تا فرایند ورود کامیون خالی به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزایش یابد. 
نجیب الله محمدی گفت: تسهیل در روند ورود و خروج کامیون از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون باعث شکوفایی بیشتر اقتصاد دو کشور خواهد شد.

رئیس انجمن شرکت های ترانسپورتی و حمل و نقل ولایت هرات نیز گفت: پذیرش کامیون از طریق منطقه ویژه اقتصادی دوغارون توسط گمرک اسلام قلعه افزایش خواهیم داد و به همین منظور تلاش خواهیم کرد تا زیر ساخت های لازم در گمرک اسلام قلعه ایجاد نمایم .

محمد عارف رضایی افزود: تلاش خواهیم کرد تا کامیون خالی بر اساس نیاز و اعلام منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ارسال کنیم .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو