وزیر راه و شهرسازی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد؛

توسعه راه‌های جزیره قشم با همراهی وزارت راه

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیدار حمیدرضا مؤمنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با وی، بر اهمیت توسعه راه‌های جزیره با کمک وزارت راه تاکید کرد.

به گزارش فرینا، در این دیدار همچنین در زمینه حل مشکلات حوزه حمل و نقل جزیره قشم مطالبی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد که وزیر راه نسبت به حذف نقاط حادثه خیر، اصلاح هندسی معابر و روانسازی ترافیک در نقاط مختلف جزیره، راهکارهایی را ارائه کردند.

حمیدرضا مؤمنی همچنین با ارائه گزارشی از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: این جزیره از پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلف عمرانی برخوردار است.

تعیین تکلیف پروژه عظیم پل خلیج فارس موضوع دیگری بود که در این نشست مطرح شد و براساس درخواست وزیر راه و شهرسازی قرار شد راهکارهای برون رفت از مشکلات این پروژه در قالب گزارشی تهیه شود.

بهسازی و گسترش راه‌های ارتباطی قشم در سه حوزه هوایی، دریایی و زمینی هم از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم هم وعده حمایت و کمک این وزارتخانه برای توسعه راه‌های سطح جزیره قشم را ارائه کرد.

بنا به این گزارش، پیش بینی می‌شود با نگاه مثبت مسئولان دولت دوازدهم از جمله وزیر راه و شهرسازی به مشکلات حوزه حمل و نقل، توسعه راه‌ها و همچنین تعیین تکلیف پروژه عظیم خلیج فارس در قشم، شاهد تحولات مثبتی در این حوزه‌ها باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو