در دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

امضای تفاهم نامه همکاری علمی میان وزارت علوم و منطقه آزاد قشم

تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف همکاری با پارک زیست فناوری خلیج فارس در جزیره قشم به امضاء منصور غلامی و حمید رضا مومنی رسید.

به گزارش فرینا، توافق برای استفاده از ظرفیت های موجود در پارک زیست فناوری خلیج فارس و تبدیل این مجموعه به یکی از بزرگترین پارک های زیست فناوری منطقه که هم اکنون شش شرکت معتبر دانش بنیان در آن مستقر و مشغول به کار هستند از اهداف اصلی امضای این تفاهم نامه می باشد.

همچنین حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی و همکاری مشترک درخصوص برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی و تخصصی مورد نیاز صنایع، کمک به انتقال دانش و توسعه مراکز توسعه فناوری در حوزه های مورد علاقه طرفین با جلب مشارکت بخش خصوصی توانمند هم از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

بکارگیری ظرفیت های فناوری و نوآوری در کشور با هدف تامین نیازهای فناورانه سازمان منطقه آزاد قشم، همکاری در گسترش بسترهای توسعه فناوری و نوآوری در منطقه برای تحقق اهداف پیش بینی شده در راستای پیشرفت پارک زیست فناوری خلیج فارس و همچنین توسعه تعاملات بین المللی شرکت های فناور و دانش بنیان با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد قشم از موضوعات دیگر این تفاهم نامه است.

گفتنی است؛ در حاشیه امضای این تفاهم نامه، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمدشریف رنجبر را به عنوان رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) منصوب کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.