آغاز چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در تهران؛

پیشتازی دو شرکت صنایع دریایی قشم در نمایشگاه های ملی و بین المللی

چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه 24 آذرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور افتتاح شد.

به گزارش فرینا، مکین دریا و آرام شناور کیان بعنوان دو مجموعه صنعتی حوزه صنایع دریایی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم به همراه 385 شرکت حمل و نقل و صنایع دریایی و 76 شرکت حوزه دریایی از ایران و کشورهای عراق، ترکمنستان، پاکستان، عمان، آذربایجان، ترکیه و ارمنستان در این نمایشگاه حضور داشتند.

در نخستین روز آغاز بکار این نمایشگاه سه روزه (24 تا 26 آذر)، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به اتفاق محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از غرفه های شرکت مکین دریای قشم و آرام کیان شناور قشم بازدید کردند و با توانمندی های این دو شرکت آشنا شدند.

شرکت آرام شناور کیان قشم با تولید انواع شناور های آلومینیومی، فولادی و کامپوزیت سهم مناسبی از تولید داخلی را در اختیار دارد. طراحی و تولید انواع آمبولانس دریایی، کروبوت، شناور های تحقیقاتی و صیادی میگو و ماهی، شناور آتشخوار، یدک کش ها، لندینگ کرافت ها، بارج ها و آلاچیق های دریایی گردشگری بخشی از توان این شرکت در منطقه آزاد قشم می باشد.

این شرکت همچنین در زمینه طراحی، تولید و فروش گستره ای از تجهیزات صنایع دریایی و بندرگاه ها مانند جرثقیل متحرک حمل شناور، جرثقیل های بندرگاهی، تجهیزات سیار سازی و تریلر ها، دیزل ژنراتورها و برج نور سیار نیز فعالیت دارد.

شرکت مکین دریای قشم هم به عنوان یکی دیگر از شرکت های پیشرو در زمینه انتقال فن آوری های روز دنیا در زمینه تجهیزات و زیرساخت های دریایی و ساحلی، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در این نمایشگاه بین المللی ارائه کرده است.

این شرکت با بهره از فناوری های روز دنیا و استفاده از نیروهای بومی توانسته گام مهمی در تولید انواع اسکله های شناور آلومینیومی، فولادی و بتنی در این منطقه آزاد بردارد.

شایان ذکر است؛ چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران از 24 تا 26 آذر ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران و با هدف معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و خارجی دایر است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.