برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه اشتغال به میزبانی قشم

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین نشست تخصصی برنامه توسعه اشتغال کشور با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، سلیمان رنجبری اظهار کرد: نخستین نشست تخصصی برنامه توسعه اشتغال کشور با هدف هماهنگی و پیش‌برد سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی کشور و پایش آنها 27 و 28 آذرماه با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قشم برگزار می‌شود.

رنجبری ادامه داد: مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های جنوب کشور، مشاوران و معاونان اشتغال سراسر کشور و همچنین معاونین اشتغال ادارات کل کشور دیگر شرکت‌کنندگان در نخستین نشست تخصصی برنامه‌های توسعه اشتغال کشور هستند.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی برنامه‌های توسعه در کشور تلاش برای کاهش معضل بیکاری است که همواره به عنوان یکی از اهداف مهم این برنامه‌ها مد نظر بوده است و برگزاری چنین نشست‌های تخصصی می‌تواند به آسیب‌شناسی و بهبود سیاست‌های اشتغالزایی در کشور کمک کند.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌ سازمان منطقه آزاد قشم مانند تمام سال‌های گذشته رفع موانع اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جزیره است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو