محمدرضا رستمی:

هویت برند ارس، پویایی، شادابی و توسعه است

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هویت برند ارس را پویایی، شادابی و توسعه عنوان کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا رستمی گفت: برند ارس باید این منطقه را به عنوان مقصدی برای کار و زندگی، تحصیل و حضور نخبگان، گردشگری، تجارت و سرمایه گذاری به عموم مردم معرفی کند.
رستمی افزود: تهیه برنامه پایان کار برندینگ نیست، بلکه نوعی راهنما برای رسیدن به نتایج مورد نظر است.
رستمی با بیان اینکه برندینگ ارس نیازمند کار همگانی در سطوح مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: برای رشد برند ارس باید دست به دست هم داده و شکل گیری برند با تلاش همگانی امکانپذیر می شود.
وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد تولید کننده و صادرکننده محصول هستند، گفت: برندینگ ارس با برندهای کالاهای تولید شده باید هماهنگ باشد تا این دو تکمیل کننده هم شوند.

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان گفت: منطقه آزاد ارس در دوره مدیریت کنونی بهترین عملکرد را از نظر شاخصه های اقتصاد مقاومتی داشته است و اقدامات صورت گرفته در این حوزه شایسته تقدیر است.
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.