نرم افزار «آبنما» در قشم رونمایی شد

نرم افزار «آبنما» در راستای ارائه خدمات الکترونیک شرکت آب و برق و تاسیسات قشم رونمایی شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات قشم گفت: این نرم افزار با هدف ارائه خدمات به صورت آنلاین، راه اندازی شده و به اجرا درآمده است.

فرامرز مومنی افزود: درخواست بررسی صحت کارکرد تاسیسات و لوازم اندازه گیری، دریافت پیام، بررسی و رفع ایراد پیش آمده در سریع‌ترین زمان ممکن از مزایای استفاده از نرم افزار مذکور توسط مشترکین آب و برق است.

مومنی ادامه داد: احصای کارکرد کنتور در مواقع غیبت مالک واحد مسکونی در زمان قرائت نیز یکی دیگر از مزیت‌های این نرم افزار کاربردی است.

مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات قشم تصریح کرد: مشترکان می‌توانند اتفاقات آب و فاضلاب شهر قشم را با ارسال عکس در این نرم افزار گزارش کنند و در جریان اخبار و اطلاع رسانی‌های فوری شرکت آب و برق و تأسیسات نیز قرار گیرند.

مومنی افزود: کاربران همچنین می‌توانند با ارسال تصویر از کنتور در نرم افزار "آبنما" و ارسال آن به واحد امور مشترکین آب و فاضلاب توسط تلفن همراه یا رایانه شخصی، در هر زمان و مکان، نسبت به ثبت رکورد مصرف آب واحد مسکونی، دریافت و پرداخت قبض اقدام نمایند.

به گفته وی، رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مشترکان را از دیگر کاربردهای طراحی شده در نرم افزار "آبنما" است.

 مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم ادامه داد: بخش دیگری از خدمات این نرم افزار شامل، امتیازدهی به مشترکان خوش حساب و مشاهده آنلاین لیست امتیازها توسط کاربران است.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت، در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.