برگزاری جلسه مدیریت رویدادهای فرهنگی و هنری سال آینده

نشست هم اندیشی جهت هرچه بهتر برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری سال 99، میان مدیر توسعه فرهنگی و هنری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند تشکیل شد.

به گزارش فرینا، این نشست مشترک میان حمید بحرینی و رضا مردانی در راستای آسیب شناسی رویدادهای فرهنگی و هنری انجام شده در سال جاری و هم اندیشی جهت هرچه بهتر برگزاری این برنامه ها در سال آینده، تشکیل شد.

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تأکید برهم افزایی و هم اندیشی بین دو اداره و دیگر ادارات مرتبط فرهنگی منطقه نظیر حوزه هنری و… جهت هرچه بهتر برگزاری رویدادهای مورد نظر، افزود: باید تلاش کنیم تا به غیر از جامعه هنری عموم مردم منطقه نیز از فعالیت های فرهنگی منتفع شوند و آنها نیز در این رویدادها حضور داشته باشند.

حمید بحرینی با اشاره به مدیریت بودجه و ظرفیت ها برای پرداختن به رشته ها و موضوعات متنوع در سال آینده، خاطرنشان کرد: تأکید ما در سال آینده پرداختن به حوزه های جدیدی نظیر کودک و نوجوان  بعنوان آینده سازان است چرا که خلاء چنین رویدادهایی در منطقه کاملا حس می شود.

مدیرکل ارشاد منطقه آزاد اروند نیز تشکیل شورای سیاست گذاری را مهم ترین دغدغه این سال ها عنوان کرد و گفت: باید با تمام نهادها که توان ظرفیتی دارند برای اجرای برنامه های مشترک تعامل و همکاری داشته باشیم.

رضا مردانی تصریح کرد: باید برنامه های سال آینده از هم اکنون مشخص شود و پرداختن به  حوزه هایی نظیر موسیقی، شعر و داستان و هنرهای تجسمی هم در دستور کارهایمان قرار گیرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.