آغاز بکار نخستین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید گیلان

«نخستین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید گیلان» با حضور استاندار گیلان، مدیران کل دستگاه های اجرای و واحد های تولیدی و صادراتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان آغاز بکار کرد.

به گزارش فرینا، بنابراین گزارش هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی ایجاد ارتباط میان شرکت های تولیدی، و واحدهای فناور استان به منظور تأمین دانش فنی و همچنین مواد اولیه خارجی مورد استفاده در خط تولید، حمایت از تولیدات داخلی و حذف حلقه های وابسته به منظور کاهش هزینه تولید است.

سازمان منطقه آزاد انزلی نیز با تاکید مدیر عامل سازمان مبنی بر حمایت همه جانبه از واحد های تولیدی، فناور و صادراتی فعال در این منطقه و با تکیه بر توانمندی هایشان به همراه 16 شرکت فعال در این نمایشگاه تخصصی شرکت کرده است.

شرکت علم و فناوری سوبار به عنوان تنها تولید کننده انواع پرینتر های صنعتی کشور، شرکت راش کیان کاسپین تولیدکننده دستگاه ازن ژنراتور و ماورای بنفش ،شرکت کاسپین کارمن تولیدکننده دستگاه عیب یاب خودرو، شرکت سیال ابزار دقیق به عنوان تنها تولید کننده آنالایزر کلر با دانش فنی و تولید داخلی، شرکت کاوش الکترونیک نتریکا تولید کننده انواع دوربین مدار بسته، شرکت ویسنا تولید کننده چراغ های سقفی سنسور دار به همراه 10 شرکت تولیدی،دانش بنیان و صادراتی دیگر فعال در این منطقه با حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید گیلان حضور دارند.

گفتنی است؛ نمایشگاه تخصصی مزبور در فضایی به مساحت 2 هزار و 600 مترمربع و با مشارکت 81 واحد تولیدی، صنعتی و دانش بنیان در 65 غرفه دایر شده است و علاقه مندان میتوانند تا جمعه 29 آذر از ساعت 15 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو