اجرای برنامه زنده تلویزیونی چله اقیانوسی ویژه شب یلدا از منطقه آزاد چابهار

برنامه زنده تلویزیونی چله اقیانوسی ویژه شب یلدا از منطقه آزاد چابهار در شبکه استانی هامون با بخش‌های متنوع فرهنگی، هنری شاد و مفرح با حضور مسئولین منطقه، شهر و مسافرین منطقه آزاد چابهار در پارک ساحلی لیپار جنب کلبه غواصی اجرا شد.

به گزارش فرینا، در این برنامه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار به تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری منطقه در ایام مختلف به مناسبت‌های ملی و مذهبی پرداخت.

محمد اکبر چاکرزهی در بخش دیگری از سخنان خود شرایط جغرافیایی و اقلیمی چابهار را به ویژه در نیمه دوم سال یکی از مقاصد گردشگری کشور یاد کرد و از برگزاری جشن ایام نوروز و همچنین جشن فصل مونسون در طول سال خبر داد.

اجرای برنامه موسیقی پاپ بلوچی توسط عمارحسین زهی از خوانندگان جوان و محبوب استان سیستان و بلوچستان از برنامه‌های هنری بود که با استقبال مواجه گردید.

اجرای موسیقی سنتی گروه هنری ساحل مکران توسط خواننده نوازندگان جوان چابهاری از دیگر برنامه‌ها بود.

نگار عابدی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور به عنوان بازیگر میهمان دعوت شده بود که به بیوگرافی و کارهای انجام شده و در حال انجام پرداخت.

سعید پیرامون ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان که در چندین بازی ملی و منطقه ای باعث افتخارآفرینی شده بود به عنوان میهمان ویژه دعوت به عمل آمده بود.

میهمان ویژه استاد ولی‌نژاد از خوانندگان و نوازندگان خطه خراسان شمالی شهرستان شیروان به اجرای شعرخوانی ویژه شب یلدا پرداخت.

از محمداکبر رئیسی از نویسندگان مستعد بلوچ که تاکنون چندین رمان از جمله نیلگ در خصوص زندگی دادشاه به رشته تحریر درآورده بود دعوت شده بود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو