تشکیل کمیته حسابرسی در شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش

پنجمین نشست کمیته حسابرسی سازمان منطقه آزاد کیش با سه محوریت تشکیل کمیته حسابرسی در شرکت های تابعه، شفافیت و دریافت گزارش سالیانه از سازمان حسابرسی برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس کمیته حسابرسی، شفافیت در فرایندهای اداری و دریافت گزارش سالیانه از سازمان حسابرسی را از سیاست های راهبرد مالی این سازمان برشمرد و اظهار داشت: این کمیته بازروی مشورت و نظارت هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش است و باید مدیران عامل شرکت های تابعه با رعایت دقیق قوانین و مقررات به گونه ای برنامه ریزی کنند که این دو اصل در دستور کار آنان باشد.

غلامحسین مظفری در این نشست بر ضرورت پاسخ گویی به مراجع برون سازمانی و ارائه خدمات اثربخش به مردم و فعالان اقتصادی اشاره داشت و تاکید کرد: تشکیل کمیته حسابرسی در شرکت های زیر مجموعه و ارائه خدمات با کیفیت با حداقل هزینه به مراجعه کنندگان نشان دهنده اصل مشتری مداری این سازمان است.

مظفری افزود: همه شرکت ها موظف هستند شناسنامه شرح ارائه خدمات به ارباب رجوع را در معرض دید عموم قرار دهند و مراجعه کنندگان در بدو ورود به شرکت از شرح ارائه خدمات مطلع شوند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو