کسب رتبه برتر نمایشگاهی به مکین دریا قشم

شرکت مکین دریا قشم به عنوان یکی از شرکت های صنعتی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم با استفاده از فناوری 100 درصد ایرانی در کنار ساخت و تولید اسکله های فلزی، گامی مهم در حرکت به سمت بومی سازی اسکله های آلومینیومی و تامین نیازهای سازمان بنادر کشور برداشته به طوری که با این اقدام خود کشور را از واردات این گونه تجهیزات دریایی بی نیاز کرده است. وزیر راه و شهرسازی کشورمان در بازدید از چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که 24 آذر ماه در تهران برگزار شد، رتبه برتر نمایشگاهی در بین شرکت های خصوصی را به شرکت مکین دریا قشم اهدا کرد.

به گزارش فرینا، محمد اسلامی در لوح سپاس اهدایی به مهدی زارع مدیرعامل شرکت مکین دریا قشم از حضور این شرکت در نمایشگاه یاد شده تقدیر کرده و با اشاره به ارزیابی انجام شده توسط گروه داوران این نمایشگاه، رتبه برتر غرفه در شاخص های تعیین شده این نمایشگاه را شایسته شرکت مکین دریا قشم دانسته است.

در بخشی از لوح سپاس اهدایی وزیر راه و شهرسازی خطاب به شرکت مکین دریا قشم آمده است؛ حمل و نقل به دلیل داشتن نقش زیربنایی، تاثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد و برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه کنونی این صنعت در کشور از گام های ضروری است که باید به آن توجه ویژه شود.

اسلامی همچنین تاکید کرده است که چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، فرصتی ارزنده برای گفت وگو، تعامل، انتقال تجارب و ارزیابی عملکرد حوزه های حمل و نقل و تصویرسازی مطلوب از آینده بود که با مشارکت بخش های خصوصی و دولتی، مراکز علمی و پژوهشی، فضایی مناسب برای ارائه دستاوردها، فرصت های سرمایه گذاری، قابلیت ها و امکانات بالقوه و بالفعل در زمینه حمل و نقل را در معرض فعالان این عرصه قرار داد.

شایان ذکر است؛ شرکت مکین دریا قشم به عنوان یکی از مجموعه های صنعتی حوزه صنایع دریایی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم به همراه 385 شرکت حمل و نقل و صنایع دریایی و 76 شرکت حوزه دریایی از ایران و کشورهای عراق، ترکمنستان، پاکستان، عمان، آذربایجان، ترکیه و ارمنستان در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران که از 24 تا 26 آذر ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، حضور فعال داشت.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم کسب این موفقیت را به مدیر عامل شرکت مکین دریا قشم و همکاران پرتلاش این مجموعه تبریک می گوید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.