مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

سازمان منطقه آزاد. بانک ها و فعالان اقتصادی سه ضلع مثلث توسعه جزیره قشم

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ظرفیت‌هایی بسیار خوبی در میان بانک‌های منطقه آزاد قشم وجود دارد که می‌تواند با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح‌های حمایتی در ایجاد اشتغال مولد، توسعه پایدار و رونق گردشگری و همچنین تأمین نیازهای معیشتی قشموندان کمک کند.

به گزارش فرینا، ناصرالدین گرامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: مهمترین ملاک پرداخت تسهیلات و خدمات بانکی در مناطق آزاد باید براساس مجوزهایی باشد که از سوی سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با هدف توسعه فضای کسب و کار مبتنی برمزیتهای منطقه ای صادر شده است.

گرامی با بیان اینکه منابع مالی ناشی از فعالیت اقتصادی جزیره در چرخه پولی بانک‌ها در گردش است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی و مزیت سنجی استفاده از بخش‌های مختلف اقتصادی قشم در تعیین استراتژی توسعه منطقه برای استفاده از ظرفیت بانک‌ها دارای اهمیت بالایی است.

وی به لزوم شکل‌گیری زیرساخت‌ها حول چهار محور توسعه اقتصادی جزیره شامل نفت و انرژی، گردشگری، صنایع کوچک و متوسط، شیلات و کشاورزی اشاره کرد و گفت: طراحی آینده سرمایه‌گذاری و جذب تسهیلات بانکی در این حوزه‌ها موجب ایجاد اشتغال، شکوفایی و روند رو به رشد جزیره خواهد شد.

به گفته مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم؛ سیاست اصلی سازمان منطقه آزاد قشم، استفاده از ظرفیت بانک‌ها برای رشد اقتصادی جزیره و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه است.

گرامی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم، بانک‌ها و فعالان اقتصادی سه ضلع توسعه این منطقه هستند که در هماهنگی و تعامل با یکدیگر، موفقیت‌های بزرگ اقتصادی را رقم خواهند زد و ارائه تسهیلات به تولیدات صادرات محور می‌توانند چرخه اقتصادی این منطقه را فعال‌تر کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو