معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش و هندورابی در نمایشگاه بین‌المللی پول شانگهای

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری جزایر کیش و هندورابی، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی پول شانگهای معرفی و برای نهادهای سرمایه گذاری حاضر در نمایشگاه تشریح شد.

به گزارش فرینا، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی پول شانگهای که از 22 تا 24 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر شانگهای چین برگزار شد؛ شرکت‌های مالی فعال در بازار‌های پول و سرمایه اعم از بانکداری، بیمه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، کارگزاران اوراق بهادار، معاملات آتی، واسط‌های مالی، کارگزاران فارکس، فلزات گران‌بها و مشاوران مالی مستقل حضور داشتند، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی در جزایر کیش و هندورابی معرفی شد.

زیرساخت‌ها و مزایای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد کیش، شیوه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی و غیرصنعتی، ثبت شرکت و دریافت مجوز فعالیت اقتصادی به همراه گزیده‌ای از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه در زمینه‌های گردشگری سلامت، دریایی و تفریحی، صنعتی و تجاری درقالب کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزیره کیش و 13 بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزیره هندورابی طی نشست‌های متعدد برای علاقمندان معرفی و تشریح شد.

کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش شامل 41 زمینه سرمایه‌گذاری است که از میان 366 ایده اولیه پایش شده و با همکاری چهار شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی، طرح‌های توجیهی اولیه این فرصت‌ها به ارزش حدود 40 هزار میلیارد ریال تهیه شده است. همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزیره هندورابی بر اساس طرح جامع توسعه پایدار این جزیره شامل 13 بسته سرمایه‌گذاری به ارزش بالغ بر 80 هزار میلیارد ریال با همکاری شرکت مشاور تهیه شده است.

همچنین، محمد امام نماینده سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه طی نشستی با مدیر برگزاری نمایشگاه پول شانگهای، ضمن معرفی اجمالی جزیره کیش، به ظرفیت‌های پیشرفت و توسعه این منطقه بر اساس برنامه راهبردی جزیره کیش از جمله راه‌اندازی مرکز مالی بین‌المللی و بورس بین الملل کیش پرداخت. 

وی در ادامه با اشاره به رویکردهای توسعه محور برنامه‌های استراتژیک سازمان منطقه آزاد کیش در حمایت از سرمایه‌گذاران در این منطقه و امنیت سرمایه‌گذار خارجی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در جزیره کیش و همچنین بسته‌های پیشنهادی جزیره هندورابی را معرفی کرد.

در این نشست نماینده شرکت بهران تدبیر کیش، برگزار کننده رویداد کیش اینوکس نیز حضور داشت و با اعلام مجموعه اقدامات صورت گرفته جهت برپایی پاویون شرکت‌های چینی در رویداد کیش اینوکس 2020  که 19 تا 22 آبان 1399 برگزار می شود، به بحث و مذاکره در خصوص جزییات حضور این شرکت‌ها پرداخت.

خانم سیندی ژانگ، مدیر برگزاری نمایشگاه پول شانگهای و مدیر ارشد فروش شرکت "VNU"برگزار کننده نمایشگاه پول شانگهای نیز ضمن اعلام علاقه نسبت به راه‌ اندازی پاویون شرکت‌های چینی در رویداد کیش اینوکس 2020 از علاقمندی شرکت‌های چینی فعال در حوزه‌های استخراج رمز ارز، بلاکچین، فین تک، صندوق‌های مشترک سرمایه‌گذاری و بورس بین الملل برای فعالیت در جزیره کیش خبر داد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه، مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه بازار سرمایه از جمله تأمین سرمایه نوین، تأمین سرمایه سپهر و شرکت رایان هم‌ افزا نیز حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو