برای نخستین بار در کشور؛

راه اندازی حمل و نقل هوشمند در جزیره قشم

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از آغازبکار سامانه تاکسی اینترنتی "اسنپ" به عنوان اقدامی در حمایت از مردم و گردشگران جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی گفت: فعالیت این سامانه خدمات عمومی از امروز دوشنبه دوم دی ماه با 524 دستگاه خودرو سواری و تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در سطح این جزیره آغاز شده است.

به گفته عباسی، اسنپ سامانه هوشمند حمل ‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو از سوی متقاضی است.

وی افزود: مردم ساکن در قشم و گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند می توانند از این امکان جدید حوزه حمل و نقل بهره مند شوند.

عباسی از سرعت عمل در ارائه خدمات و کاهش هزینه های تردد براساس عرضه و تقاضا در سطح جزیره قشم به عنوان بخشی از امتیازات راه اندازی این سامانه نام برد.

وی، حمایت از مسافر و راننده را دو آیتم مهم سامانه تاکسی اینترنتی "اسنپ" اعلام کرد و افزود: کاهش قیمت سفر امتیازی برای مسافران و ارائه جوایز تخفیف و داشتن مسافر مداوم هم از امتیازات مربوط به رانندگان می باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم همچنین اعلام کرد: مسافران در نخستین درخواست سفر خود در این جزیره می توانند با وارد کردن کُد تخفیف HI-QESHM تا سقف 12 هزار تومان هدیه دریافت کنند.

سامانه مذکور منطبق بر منویات و تحت نظارت کامل سازمان منطقه آزاد قشم بوده و در راستای تقویت حوزه گردشگری و تسهیل خدمت رسانی به گردشگران طراحی و اجراء گردیده است که پیش از پیاده سازی کامل آن ماه ها فاز مطالعات اولیه  و تطبیق آن با شرایط حاکم بر جزیره قشم و منویات سازمان به طول انجامید که امید است در آینده نه چندان دور برای نخستین بار در کشور شاهد ابداعات و نوآوری های بکار گرفته شده در این حوزه باشیم.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس درجنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو