در راستای عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

پاکسازی معابر قشم در 72 ساعت

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از پاکسازی معابر قشم و نظافت گل و لای و رسوبات ناشی از بارندگی های شدید و بی سابقه در 72 ساعت خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی بر آمادگی و اقدام به موقع ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم در بارندگی های اخیر تاکید کرد و بیان داشت: ستاد مدیریت بحران در جزیره  با کمک نیروهای انسانی، تجهیزات مکانیزه و با همراهي  قشموندان با هدف تسهيل در عبور و مرور ،كنترل ترافيك و حفظ پاكيزگي شهر موفق شد در کمترین زمان ممکن شرایط را کنترل کند.
طهماسبی با اشاره به بی سابقه بودن بارش باران در سال های اخیر افزود: با اقدامات انجام شده پس از خروج سامانه بارن زا از منطقه که با ثبت بیش از ۸۸ میلی متر بارندگی همراه بود،۱۵۰ نیروی خدمات شهری و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم با به کارگیری ماشین آلات موجود جهت تسریع در عملیات، پس از صرف 72 ساعت کار بی وقفه، موفق به پاکسازی معابر شهر قشم از گل و لای و رسوبات برجای مانده از بارندگی شدند.
به گفته وی، ۷ دستگاه تانکر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه گریدر، 4 دستگاه پیکاپ وچندین  پمپ مکش آب به مدت سه روز مشغول تخلیه آب های سطحی و گل و لای بودند تا تمامی معابر و خيابان هاي شهر قشم جهت استفاده شهروندان در کمترین زمان، بازگشایی و تمیز شود.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از شناسایی نقاط و  معابر شهری که همواره دچار آبگرفتگی می شوند، خبر داد و عنوان کرد:  برنامه ریزی لازم جهت مرتفع نمودن مشکل  آبگرفتگی در این نقاط در حال انجام است.
طهماسبی در پایان از هماهنگی ستاد مدیریت بحران و همکاری تمامی بخش های مرتبط به ویژه نیروهای امور شهری جهت برقراری نظم و ایمن سازی شهر، قدردانی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو