تاپایان امسال؛

افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تا پایان امسال به 17 هزار و 842 میلیارد ریال خواهد رسید.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، سیاوش رضوانی به افزایش استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت‌های بندر اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر با انعقاد قرارداد‌های جدید، از 13 هزار و 612 میلیارد ریال کنونی تا پایان امسال به 17 هزار و 842 میلیارد ریال خواهد رسید.
رضوانی گفت: بندر امیرآباد اکنون با 15 پست اسکله بعنوان یکی از نماد‌های توجه ایران به مقوله ترانزیت کالا و کسب درآمد ارزی، ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذاری خارجی و بخش خصوصی تبدیل شده است.
وی گفت: 614 فروند کشتی هشت ماه گذشته در این بندر پهلو گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 22 درصد افزایش داشته است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد افزود: صادرکنندگان کشور با استفاده از ظرفیت‌های این بندر علاوه بر میلگرد حدود 685 هزار تن کالا مانند سیمان، کاشی، نمک، لوله و مصالح ساختمانی به کشور‌های حاشیه دریای خزر صادر کردند.
منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد سومین بندر بزرگ کشور است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.