با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛

افتتاح باشگاه بدنسازی آلیک درگهان

باشگاه بدنسازی آلیک شهر درگهان با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان افتتاح شد.

به گزارش فرینا، مسئول باشگاه آلیک درگهان همزمان با مراسم افتتاح این مجموعه گفت: برای آماده سازی این باشگاه شامل بازسازی دو سالن و خرید ۲۸ دستگاه بدنسازی که تمام آنها آلمانی می باشد، حدود ۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

سمیه شهبازیان با اعلام اینکه  باشگاه بدنسازی و سالن ورزش های رزمی این مجموعه در دو بخش مجزا در سوله ای به مساحت ۶۰۰ متر مربع راه اندازی شده، افزود: تحقق برنامه های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم برای نهادینه کردن ورزش در اجتماع با جذب بانوان و جوانان از سیاست های اصلی موسسه آلیک است.

شهبازیان ادامه داد: در سالن ورزش های رزمی با همکاری موسسه همیاران همراز درگهان، بچه های بی بضاعت، بدسرپرست و بی سرپرست و بچه های طلاق با هدف تقویت روح و‌ جسم آنان به صورت رایگان پذیرش می شوند.

وی گفت: برگزاری همایش های پیش از ازدواج، ورزشی، تغذیه و روانشناسی هم با کمک‌ موسسه همیاران همراز درگهان با مدیریت طاهره دریانورد در این سالن ورزشی برگزار می شود.

بنا به این گزارش، سالن بدنسازی باشگاه آلیک درگهان با دستگاه هایی همچون پرس سینه، پرس پا، تردمیل، پرس سرشانه، جلو ران، پشت ران، اسمیت، فلای، خیاطه، کراس آور و ... به صورت دو سانس صبح ها ویژه بانوان و بعدازظهرها برای آقایان افتتاح شد.

شایان ذکر است؛ سه تن از ورزشکاران نوجوان رزمی کار در حضور مدیر عامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم و تیم همراه عملیات نمایشی اجرا کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.