بهره برداری از سامانه یکپارچه شهرسازی شهرداری های خرمشهر و مینوشهر

مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت سازمان منطقه آزاد اروند از بهره برداری از سامانه صدور مجوز الکترونیک شهرداری های خرمشهر و مینوشهر خبر داد.

به گزارش فرینا، مجید رحیمی قشقایی با اشاره به روند هوشمند سازی درفرایندهای شهرداری های محدوده ی این منطقه افزود: در حال حاضر همه ی امور مربوط به فرایندهای شهرسازی اعم از صدور پروانه ساخت و پایان کار در شهرداری های خرمشهر و مینوشهر بصورت الکترونیک انجام می گردد.
این سامانه ضمن برقراری عدالت اجتماعی و برخورد یکسان و همگن با تمامی املاک و درخواست ها باعث کاهش زمان و افزایش کیفیت پاسخگویی شده است .
رحیمی قشقایی همچنین  صدور انواع استعلام به صورت تک برگ وقابلیت صحت سنجی توسط این سامانه را بخشی دیگر از قابلیت آن دانست و خاطر نشان کرد: اصالت سنجی، شفاف سازی، کم تر شدن مراجعات حضوری و جلوگیری از هدر رفت زمان و هزینه برای  شهروندان متقاضی از مزایای سامانه یکپارچه شهرداری الکترونیک است.
همچنین فازهای تکمیلی این پروژه که با ارائه خدمت به شهروندان بصورت غیر حضوری (۷*۲۴) و الکترونیک اجرایی و در اختیار شهروندان قرار می گیرد در دستور کار این مدیریت است.
وی افزود: این سامانه در مناطق شهرداری آبادان نیز در دست انجام است و بزودی به بهره برداری میرسد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.