بازدید امام جمعه شهرستان از معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم

امام جمعه شهرستان قشم در ادامه بازدیدهای خود از بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، برپایی نماز جماعت در معاونت فنی و عمرانی این سازمان، از بخش های مختلف این مجموعه هم بازدید کردند.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در ملاقات با مدیریت و پرسنل خدمات امور شهری و روستایی این سازمان از تلاش و زحمات نیروهای این مجموعه برای ساماندهی و خدمت رسانی در هنگام بارندگی های بی سابقه اخیر در شهر قشم قدردانی کرد.

حجت الااسلام والمسلمین تارم در ادامه این برنامه، به اتفاق محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در بخش های مختلف این معاونت با فعالیت کارکنان این مجموعه آشنا شد.

وی در جریان این بازدید با تقدیر از تلاش‌ کارکنان و کارشناسان معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، تصریح کرد: این مرکز با توجه به امکانات متناسب با نیاز روز جامعه، می تواند نقش بسزائی در رشد عمرانی و توسعه زیرساخت های منطقه ایفا نماید.

امام جمعه شهرستان قشم بر استفاده تمام دستگاه ها از امکانات و پتانسیل این معاونت تاکید کرد و اظهار داشت: با شناسایی بیش از پیش نیازهای منطقه و ایجاد بستر مناسب برای توسعه متوازن در جزیره قشم، می توان آینده درخشانی برای این منطقه متصور بود.

گفتنی است، امام جمعه شهرستان قشم در هفته های گذشته نیز با هدف آشنا شدن با فعالیت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم از معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و شرکت آب و برق و تاسیسات این سازمان نیز بازدید کرده بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.