در دیدار فرمانده نیروی انتظامی قشم با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد؛

توسعه گردشگری جزیره با هماهنگی نیروی انتظامی و سازمان منطقه آزاد

مدیرعامل منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم بر هماهنگی میان این نیرو و سازمان منطقه آزاد با هدف ساماندهی وضعیت ترافیک و امنیتی جزیره و تقویت حوزه گردشگری قشم تاکید کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در دیدار با سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم، اظهار کرد: تأمین امنیت پایدار اجتماعی و انتظامی جزیره با مدیریت، نظارت و اقدامات بموقع نیروی انتظامی شهرستان امکان پذیر می شود.

مومنی ادامه داد: ساماندهی سایت ها و فعالیت های گردشگری، اصلاح نقاط حادثه خیز درون و برون شهری، اصلاحات هندسی و اجرای طرح های ترافیکی در جای جای جزیره قشم با همکاری  نیروی انتظامی و سازمان منطقه آزاد قشم با هدف افزایش رفاه و امنیت گردشگران انجام می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امنیت پایدار را عامل مهم در جذب بیشتر گردشگران در این جزیره دانست و افزود: نیروی انتظامی با چشم اندازی مطمئن می تواند به موفقیت هرچه بیشتر قشم در این حوزه مهم، کمک‌ کند.

به گفته مومنی، همه دستگاه ها باید با حفظ ساختاری یکپارجه و با اعمال مدیریت واحد در یک فرآیند دقیق و‌مطمئن برای موفقیت قشم تلاش کنند.

وی از اعتماد مردم به نیروی انتظامی به عنوان دستاورد بزرگی نام برد که با برنامه‌ریزی و فرهنگ سازی طی سال های گذشته تا کنون محقق شده و باید این اعتماد بیش از گذشته تقویت شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همراهی و هماهنگی نیروی انتظامی با سازمان منطقه آزاد قشم یکی از عوامل تاثیرگذار در جهت بالا بردن امنیت جزیره با هدف توسعه گردشگری و همچنین فراهم کردن شرایط برای حضور سرمایه گذاران در سطح جزیره است.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی خوب شکل گرفته میان نیروهای انتظامی و سازمان منطقه آزاد قشم، شاهد هستیم که این جزیره تبدیل به یکی از نقاط برتر کشور در حوزه امنیت شده است.

همچنین در این جلسه سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم با اعلام اینکه نیروی انتظامی آماده هرگونه همکاری در راستای رشد جزیره است از آمادگی کامل این نیروها برای حرکت در جهت توسعه امنیت پایدار در این منطقه خبر داد.

وی ادامه داد: تامین امنیت گردشگران و نظم عمومی شهرستان قشم، با  همدلی تمامی نیروها و نهادهای اجرایی در جزیره فراهم خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم افزود: همه مسئولان قشم باید در کنار یکدیگر و با هماهنگی برای موفقیت هرچه بیشتر قشم در حوزه امنیت تلاش کنند تا از این طریق بتوانیم قدم های خوبی در راستای ایجاد رشد جزیره برداریم.

الهی در پایان بر ضرورت برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در جزیره قشم تاکید کرد.

شایان ذکر است این جلسه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم، سرهنگ راست خدیو جانشین فرمانده نیروی انتظامی و سروان هوشیار سرپرست راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم در ساختمان کلاه فرنگی سازمان‌ منطقه آزاد قشم برگزار شد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، هرساله در فصول پاییز، زمستان و ایام نوروز، پذیرای جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو