معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

جنگل‌های حرای قشم میزبان تیم ملی آب‌های آرام کشور

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام مردان کشورمان در جنگل دریایی حرای قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده با اعلام این خبر، بیان داشت: اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام مردان کشور با هدف آماده سازی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی المپیک تایلند، در جنگل‌های حرای این منطقه برگزار می‌شود.

شیخ زاده از اقامت اعضای این تیم در کاشانه‌های مهمان روستای سهیلی خبر داد و گفت: تیم ملی آب‌های آرام ایران با 10 ورزشکار، یک سرمربی و یک ماساژور ظهر امروز از طریق فرودگاه بین المللی قشم وارد جزیره شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر این مطلب که ذخیره گاه زیست کره حرای قشم یکی از بهترین حوضچه‌های طبیعی برای رشته ورزشی آب‌های آرام در دنیا می‌باشد، ادامه داد: امیدواریم حضور یک ماهه اعضای این تیم در جزیره قشم زمینه ساز موفقیت تیم مذکور در مسابقات قهرمانی تایلند باشد.

شایان ذکر است؛ برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام مردان کشور در قشم به دعوت حمید رضا مؤمنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و  بعد از حضور علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در قشم و بازدید از ظرفیت‌های دریایی جزیره  صورت گرفته است.

تیم ملی آب‌های آرام کشور تمرینات خود را در قالب اردوی یک ماهه از فردا در جنگل دریایی حرا قشم که از بهترین شرایط برای تمرینات این ورزش برخوردار است، برگزار می‌کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو