اهمیت تحول در منظر شهری جزیره قشم

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین معرفی نورالله کرمی شاهملکی به عنوان مدیر جدید معماری و شهرسازی این سازمان، بر اهمیت ایجاد تحول اساسی در منظر شهری جزیره تاکید کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در ساختمان معاونت عمرانی و در جمع کارکنان این معاونت، اعلام کرد: با بالا بردن تفکر در معاونت مهم عمرانی باید با رعایت الزامات قانونی، برنامه ای راهبردی برای تحول در سیما و منظر قشم طراحی و مدیریت شود.

مومنی با تاکید بر اینکه مطالبه گری از وظایف معاونت عمرانی است، افزود: برای مطلوب شدن فضای زندگی مردم باید با جدیدت در پی بهبود کیفیت فضاهای عمومی، ایجاد هماهنگی و حس وحدت در فضاها و عناصر شهری باشیم.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برای طرح های مهم حوزه منظر شهری می توان از مشاوران و کارشناسان توانمند در سطح ملی و حتی بین المللی بهره برد.

تکریم ارباب رجوع با هدف ارتقای رضایتمندی آنان و رعایت و اجرای دقیق قانون نیز از دیگر موضوعاتی بود که مومنی در آیین معرفی سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی سازمان منطقه آزاد قشم بر آن تاکید کرد.

مومنی همچنین اظهار داشت: نیروهای معاونت عمرانی به ویژه مدیریت معماری و شهرسازی، سطح آموزش و مهارت های خود را با هدف موفقیت بیشتر در ارائه خدمات به مردم ارتقا دهند.

شایان ذکر است، نورالله کرمی شاهملکی از نیروهای معاونت عمرانی با حکم حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی این سازمان منصوب شد.

در حکم صادر شده از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خطاب به نورالله کرمی شاهملکی آمده است؛ نظر به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی منصوب می شوید.

امید است بااتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران و با استفاده از ظرفیت های موجود در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم هم به نوبه خود برای موفقیت نورالله کرمی شاهملکی در سمت سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی این سازمان آرزوی موفقیت دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.