حضور قشمی ها در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی هرمزگان

نمایندگان قشم در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی هرمزگان هنر جزیره را در دو غرفه به نمایش گذاشتند.

به گزارش فرینا، علیرضا امری کاظمی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این سازمان با اشاره به حضور فعالان صنایع دستی قشم در این نمایشگاه بیان داشت: نمایندگان قشم از چهار مرکز صنایع دستی در قالب دو غرفه، میراث هنری این جزیره را به بازدیدکنندگان ارایه می کنند.
وی افزود: فروشگاه " قشمینه"، تولیدی و چرم دوزی نگین چرم قشم، بانوان بادگیر بندر تاریخی لافت و هنرمندان روستای زینبی در این نمایشگاه، انواع قاب های سنتی، لباس های سنتی کار شده، کیف های چرم خوس دوزی و گلابتون دوزی شده، کیف های پارچه ای گلابتون دوزی، شال، برقع ها و انواع لوازم زینتی را به نمایش گذاشتند.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: این نمایشگاه با هدف حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان در حوزه های بازاریابی، فروش، آشنایی جامعه با صنایع دستی و برقراری ارتباط میان صنعتگران با یکدیگر در ۱۱۷ غرفه با حضور هنرمندان و فعالان صنایع دستی از سراسر کشور فعال است.
گفتنی است، پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی هرمزگان از  ۸ تا ۱۳ دی ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس میزبان علاقمندان صنایع دستی است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو