اطلاعات ۶۶۳۱ شرکت اقتصادی در قشم پایش شد

با هدف شناسایی شرکت های غیرفعال، اطلاعات ۶ هزار و ۶۳۱ شرکت‌ و ۳۰۶ موسسه ثبت شده از زمان ثبت اولین شرکت در منطقه آزاد قشم به تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۷۴ مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بررسی‌های ابتدایی این طرح نشان از آن دارد که تا کنون ۵۳۰ شرکت منحل شده‌اند.

رویا زاهدنیا افزود: زمان ۲۰ سال معافیت مالیاتی برای ۷۱۵ شرکت، ۴ شعبه و ۲ موسسه اقتصادی در این منطقه آزاد پایان یافته است، اما با گذشت این زمان، تعدادی از این واحدها برای تمدید مجوز خود اقدام نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در پایش انجام شده، اطلاعات مربوط به نام شرکت، تاریخ ثبت، اقامتگاه قانونی، شماره تماس، نوع حقوقی، تاریخ آخرین تغییرات به ثبت رسیده و تاریخ آخرین پلمپ دفاتر تجاری به استثنای شعبات داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها برای برخورداری مجدد از این معافیت‌ها، از سوی منطقه آزاد قشم به هیات دولت معرفی می‌شود تا درباره آن تصمیم‌گیری شود..

وی افزود: مراحل پایش مربوط به شرکت ها و موسسات ثبت شده در این منطقه آزاد همچنان ادامه خواهد داشت و اطلاعات آنها به روز خواهد شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو