بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی کشور آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کشور با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش، رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مسوولان انجمن مهندسی دریایی ایران برگزار شد.

به گزارش فرینا، بخش همایش و افتتاحیه بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد واحد قشم برگزار شده و بخش نمایشگاهی این همایش با هدف طرح اهمیت و جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور و توجه به آینده نگاری، آینده پژوهشی و مستند‌سازی در حوزه فعالیت های دریایی و سیاست گذاری و برنامه ریزی راهبردی در راستای سیاست‌های کلان نظام از ۱۱ دی ماه به مدت سه روز در سالن نمایشگاه های بین المللی شهر قشم برپاست.

در بیست و یکمین دوره همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کشور تعداد 211 مقاله دریافت شده است که پس از بررسی های علمی و دریافت نظرات هیات داوران این همایش در نهایت تعداد 154 مقاله پذیرفته شده است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته برگزاری 18 کارگاه آموزشی به مدت 18 ساعت به عنوان بخشی از برنامه های جانبی در این دوره توسط مراکز پژوهشی دریایی ارائه شده است، که علاقه مندان و دانشجویان می توانند در آن حاضر شوند.

همچنین در این دوره از همایش و نمایشگاه  برای نخستین بار رویداد استارت آپ دریایی با حضور 20 تیم استارت آپی حوزه دریا با هدف پر کردن خلا ارتباط صنعت و دانشگاه، ایجاد زنجیره ارزش افزوده در حوزه صنعت دریا و جذب توسط سازمان ها و ارگان ها و شرکت های دریایی در راستای رفع نیازهای فناورانه برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو