به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار؛

تقدیر از پرستاران پرتلاش جزیره قشم

مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده، هم زمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری، اسوه صبر و تقوی و روز پرستار، از پرستاران پرتلاش و خستگی ناپذیر جزیره تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، فرشته سلجوقی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت روز پرستار، اظهار داشت: از تلاش های شبانه روزی کادر پرستاری جزیره نه فقط در روز پرستار که در تمامی روزهای سال باید قدردانی کرد.

سلجوقی از پرستاران به عنوان نماد صبر و استقامت یاد کرد و افزود: الگوگیری از زندگی حضرت زینب(س) به ما می آموزد که چگونه در اوج مشقت های زندگی، از انسان های نیازمند به کمک و پرستاری، حمایت و مراقبت کنیم. 

مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده ادامه داد: پرستاران جزیره هم با اسوه قرار دادن پیشوای خود حضرت زینب(س) ایثار، گوش دادن به درد دل بیمار و تسکین دادن به آلام روحی آنان را پیشه خود قرار داده اند.

گفتنی است، مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده، ظهر روز چهارشنبه 11 دی ماه، هم زمان با سالروز میلاد زینب کبری، با حضور در تمامی بخش های بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و خلیج فارس، با اهدای گل از تلاش پرستاران صبور جزیره قشم  قدردانی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.