آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدایی هستیم که سید و سالار آنان سردار قاسم سلیمانی است

غلامحسین مظفری شهادت سردار سلیمانی را ضایعه بزرگی برای مردم منطقه و نشان دهنده درماندگی آمریکا عنوان کرد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری مدیر عامل این سازمان در حاشیه مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه کیش، با بیان اینکه خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی برای همه مردم منطقه بسیار تکان دهنده بود گفت:وجود سردار سلیمانی باعث امنیت در منطقه پرآشوب و پرتنش خاورمیانه بود و توفیق این را داشتیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد خدمات زیادی از این بزرگوار باشیم. 

مظفری با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه سردار سلیمانی بود افزود: آمریکایی‌ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی و عبور از خط قرمزها، خواهند فهمید که برنامه ریزی‌های آنان برای منطقه به نتیجه نرسیده است.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان از درماندگی آمریکا است افزود: داعش به دست مردم منطقه و با محوریت مقاومت و شجاعت سردار سلیمانی به عنوان پرچمدار مبارزه با داعش به ورطه نابودی کشیده شد و آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشان دادند که مخالف داعش نبودند. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: خوشبختانه امروز آرامش و امنیت را مرهون خون شهدایی هستیم که سید و سالار آن‌ها سردار قاسم سلیمانی است و راه ایشان با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

مظفری عنوان کرد: هزینه های میلیارد دلاری هیچ دستاوردی برای امریکا دربر ندارد و زمانی که مردم عراق با اشغال و آتش زدن سفارت آمریکا آن‌ها را تهدید کردند، آمریکایی‌ها این مخالفت‌ها را برگرفته از فعالیت های سردار سلیمانی تصور کردند، در صورتیکه این‌ها تحلیل‌ها، غلط است و دلیل اعتراضات مردم عراق این است که آمریکا کیلومترها دورتر از کشور خود، در امور سایر کشورها دخالت می‌کند و این امری طبیعی است که مردم کشورهای منطقه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از آن‌ها متنفر باشند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا یک آسیب جدی برای جامعه اسلامی و مردم منطقه است؛ خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی ضایعه بزرگی برای ما است و حتماً رزمندگان پرورش یافته این مکتب، با ادامه دادن راه شهید سردار سلیمانی پاسخ لازم را به استکبار جهانی خواهند داد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو