یابود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در قشم برگزار شد

مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم، مسوولان سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم در محل مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش فرینا، مردم جزیره قشم در کنار امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان، رییس دادگستری، دادستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از معاونین و مدیران منطقه آزاد و شهرستان قشم، مراسم یادبود شهید سرافراز ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی را پس از نماز مغرب و عشا شامگاه  یکشنبه 15 دی ماه در مصلی امام علی(ع) برگزار کردند.

این‌ مراسم با قرائت قرآن کریم آغاز و در ادامه با خواندن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب توسط یکی از نوجوان بسیجی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، ادامه پیدا کرد.

امام جمعه شهرستان قشم با ایراد سخنانی پیرامون جایگاه و شخصیت والای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بر لزوم ادامه همبستگی و مقاومت جامعه ملسمانان جهان در برابر آمریکای مستکبر تاکید کرد.

در ادامه نوجوانان بسیجی قشم با خواندن اشعار و دکلمه های خود، به معرفی جلوه های وجودی دیگری از سردار پرافتخار ملی پرداختند.

در بخش دیگری از این مراسم مداحان به مرثیه خوانی پرداختند و مردم نیز با اشک های خود، ارادت خود را به آن شهید رشید اسلام و ایران نشان دادند.

همچنین در مراسم عزاداری سردار شهید پرافتخار کشور، حضار با دادن شعارهای استکبارستیز اعلام کردند که همواره گوش به فرمان دستورات فرمانده معظم کل قوا و رهرو آرمان های شهدای انقلاب هستند.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم، رییس دادگستری، دادستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد و مسوولان شهرستانی و جمع کثیری از مردم شهیدپرور و انقلابی قشم، شهادت فرزند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر انقلاب (مدظله)  تسلیت گفتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو