مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم؛

10 میلیارد ریال اعتبار صرف توسعه فضای سبز درگهان می شود

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه فضای سبز شهر درگهان با اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی با اشاره به دستور ویژه مدیرعامل این سازمان در راستای توسعه متوازن فضای سبز شهر و جزیره گفت: ساخت مخازن مورد نیاز، توسعه شبکه آبیاری تحت فشار و توسعه فضای سبز شامل کاشت بیش از 3 هزار اصله درخت و درختچه گلدار از اقدامات در دست انجام در شهر درگهان است.

طهماسبی با تاکید برتلاش های این مدیریت برای دستیابی به توسعه متوازن فضای سبز شهری و روستایی افزود: یکی از مهم ترین راهبردهای اصلی مدیریت امور شهری و روستایی، ارتقا سرانه فضای سبز با هدف افزایش روحیه نشاط قشموندان به عنوان یکی از اجزای کلیدی توسعه پایدار است.

وی ادامه داد: امسال حجم گلکاری شهر درگهان نسبت به سال های گذشته بسیار بالا بوده و هم زمان با افزایش کمیت و توسعه فضای سبز، بحث کیفیت بخشی به عرصه های فضای سبز نیز در دست اقدام است.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در سال های اخیر، نگاه های فنی و تخصصی به فضای سبز باعث تقویت نقش و ارزش وجود درختان و گیاهان در فضای شهری و تاثیرگذاری بر تجربه هاي شهروندی و گردشگری شده است.

به گفته طهماسبی، معيارهاي زيست محيطي، عملكردي و زيبايي شناسي درختان تأثير بسيار مهمي در نحوه انتخاب درخت دارد و این مهم همواره مورد توجه کارشناسان فضای سبز بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.