امکان ثبت سفارش کالا جهت تولید و پردازش و صادرات صددرصدی آن به خارج از کشور در ماکو

مدیربازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو از امکان ثبت سفارش برای ورود کالاهای گروه ۴ جهت تولید و پردازش و صادرات صددرصدی آن به خارج از کشور خبر داد.

علی قنبری در گفت و گو با فرینا افزود: با پیگیری‌های متعدد صورت گرفته، امکان ثبت سفارش برای ورود کالاهای گروه ۴ جهت تولید و پردازش و صادرات ۱۰۰ درصدی آن به خارج از کشور فراهم شد و در حال حاضر امکان ثبت سفارش و ترانزیت این نوع کالاها به واحدهای تولیدی مناطق آزاد میسر می باشد.

قنبری با بیان اینکه پس از انجام فرایند تولید و پردازش بایستی صددرصد کالاها و محصولات به مقصد خارج از کشور و به بازارهای هدف خارجی صادر شود افزود: این درصورتی است که کالاها و محصولات تولید و پزدازش شده اجازه ورود به سرزمین اصلی (داخل کشور) را ندارد.

وی اظهارداشت: همچنین در سامانه جامع تجارت این امکان توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی فراهم شده است و به گمرکات محترم مستقر در مناطق آزاد نیز اطلاع رسانی لازم انجام یافته است.

مدیربازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو از فعالین اقتصادی که تمایل به سرمایه گذاری در این بخش را دارند خواست تا نسبت به انجام فرآیند مربوطه اقدام و فعالیت خودرا شروع یا ادامه دهند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو