بیانیه دارندگان و رانندگان وسائط نقلیه عمومی در واکنش به شهادت سردار سپهبد سلیمانی

  • چهارشنبه 18 دی 1398 - 09:46
  • کيش
  • 0 دیدگاه
به دنبال حمله جنایتکارانه آمریکا به خودرو سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت ایشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت شد، دارندگان و رانندگان وسائط نقلیه عمومی کیش بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش فرینا، به دنبال حمله نا جوانمردانه و جنایتکارانه آمریکا به خودرو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت ایشان و ابومهدی المهندس و یاران همراه جبهه مقاومت شد، دارندگان و رانندگان وسائط نقلیه عمومی جزیره کیش بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار علیه ایران سر افراز و مقتدر و به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران همراه، اثبات کننده خوی وحشی استکبار و سردمداران آمریکای جنایت پیشه است.

تلاش مذبوحانه ترامپ ابله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، با استفاده از روش های مختلف مانند تحریم، تهدید و ترور قطعا بدون نتیجه بود.

ما به یاری خدا نابودی کامل دشمنان اسلام و ایران اسلامی، در برابر آنان بخصوص آمریکای جنایتکار ایستادگی خواهیم کرد.

انتقام خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان همراه ایشان را خواهیم ستاند.

آمریکا بداند که ملت عزیز ایران تا نابودی کامل تجاوز و منافع نا مشروع شان در جهان با او مبارزه خواهد نمود.

ما دارندگان و رانندگان وسائط نقلیه عمومی کیش، آمریکا را دشمن شماره یک بشریت و تروریست بالذات دولتی دانسته و ضمن محکوم نمودن آن، تنفر و انزجار خود را از سیاست های توسعه طلبانه و تجاوز کارانه دولت آمریکا و هم پیمان جعلی و نا مشروع او که هویتش را بعنوان یک دولت و کشور به رسمیت نمی شناسیم، اعلام داشته و با حفظ اتحاد و انسجام ملی، هر گونه دسیسه و زیاده خواهی آنان را، همراه با سایر ملت شریف ایران با جدیت پاسخگو خواهیم بود.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو