مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت از سوی منطقه آزاد انزلی برگزار شد

مراسم گرامی داشت یاد و خاطره رشادت های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان دلاور ایشان از سوی این سازمان در مسجد جامع گلشن برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این مراسم که محمد ولی روزبهان، مدیرعامل سازمان، اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارکنان سازمان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان بندر انزلی حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین، امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه خون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهیدان همراهش بویژه سردار شهید ابومهدی المهندس مایه عزت ایران اسلامی و انقلاب می شود اظهار داشت: حضور حماسی مردم شهید پرور کشورمان نشان دهنده علاقه مردم به آن شهید بزرگوار می باشد، موضوعی که بیانگر بصیرت مردم انقلابی در تمیز دادن مسئولین و خدمتگذاران صدیق است، و باید به عنوان یک الگو از سوی تمامی مدیران نظام اسلامی در همه ارکان نصب العین قرار گیرد.

وی با یادآوردی مجاهدات شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم تصریح نمود: شهید قاسم سلیمانی جایگاه جهانی داشت و استکبار و ظلم ستیزی آن عزیزان موجب غلیان و گسترش مقاومت در اقصی نقاط جهان خواهد شد و ان شاء الله زمینه خروج امریکا و ایادی آن از منطقه خاورمیانه با همراهی جبهه مقاومت و مردمان منطقه به زودی محقق خواهد شد.

در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان مساجد و هیأت های مذهبی منطقه آزاد انزلی با همراهی این سازمان در قالب هیأت عزاداری مشترک در مسجد روستای گلشن در رثای این شهدا به عزاداری پرداختند.

گفتنی است؛ در این مراسم معنوی مداحان با نوحه خوانی و عزاداری یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و با آرمان های امام شهدا و شهدای انقلاب تا شهدای مدافع حرم تجدید عهد و پیمان کردند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.