نامگذاری میدان استقلال قشم به نام سپهبد «شهید قاسم سلیمانی»

سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم از نامگذاری میدان استقلال واقع در ورودی شهر قشم به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین مرادی با اعلام این خبر اظهار کرد: با دستور ویژه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کمیته نامگذاری کوچه ها و معابر تشکیل جلسه فوری داد و مصوب گردید که به پاس گرامی‌داشت مجاهدت‌ها و به منظور زنده نگهداشتن یاد و نام و تجلیل از رشادت‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، میدان استقلال شهر قشم به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود.

مرادی ادامه داد: با توجه به ارادت قلبی شهروندان، مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد، مسئولین و مقامات شهرستان قشم به این شهید والامقام به زودی تابلوهای مزین به نام مبارک این شهید ساخته و در این میدان نصب خواهد شد.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد، افزود: نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

به گفته مرادی؛ مراسم نامگذاری میدان استقلال شهر قشم به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه 19 دی ماه در محل این میدان برگزار می‌شود.

گفتنی است، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه 13 دی ماه با دستور رییس جمهور آمریکا و در اثر حمله پهبادهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به همراه ابو مهدی مهندس از فرماندهان حشد الشعبی به شهادت رسید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو